?איך לבחור מונית

בין אם אתה נהג מונית ותיק או מעוניין בהסבת מקצוע ולרכוש מונית לראשונה בחייך כדי להציע שירותי הסעה, במאמר זה תמצא מידע כיצד לבחור מונית עבור הצרכים שלך, וכמובן עבור לקוחותיך העתידיים, להם תוכל להציע מונית מרווחת, נעימה ובטוחה.

 

בחירה נכונה תשפיע ישירות לא רק על הפרנסה שלכם, אלא גם על הנוחות והבריאות שלכם וחוויית הנהיגה שלכם ושל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

 

הבחירה ברכישת מונית היא כמובן תלויית מסגרת תקציב  אשר תשפיע על  האיכות  של הרכב.

 

צריך לזכור שלהבדיל מנהג ברכב פרטי רגיל, אשר רוב הזמן נוסע הלוך וחזור לעבודה ובסופי שבוע מטייל עם הרכב, נהג מונית נוהג שעות רבות, לעתים שבעה ימים בשבוע, המונית משמשת לו כמעין משרד, הרכב עושה הרבה יותר קילומטראז' ויצטרך להיות עמיד ואיכותי יותר על מנת שלא תצטרך ללכת איתו למוסך בתדירות גבוהה.

 

השוק הישראלי יציע לכם דגמים רבים ומגוונים של מוניות וההיצע עלול להיות מבלבל, כמובן המותגים קורצים לכם, אבל האם מותג בהכרח שווה רכב נוח לטווח ארוך?  כשרוכשים מונית חשוב מאוד לשים דגש במיוחד על  בטיחות ויכולת לנסוע על הכביש לאורך זמן. אתם צריכים לפנות אל סוכנות אמינה שתתאים לכם מונית במחיר הוגן.

 

על מה לשים דגש ברכישת מונית?

אתה צריך לחשוב  מהו הסכום שתרצה להשקיע במונית, מה יהיה היקף השימוש במונית.

רכישת מונית, להבדיל מנהיגה במונית שכורה, תאפשר לך לשמור על עצמאות, אמנם אתה משקיע ברכב, אך תוכל לשמור עליו עם טיפול נכון וכמובן אם תרכוש את המונית הנכונה והמתאימה לצרכים שלך.

 

מוניטין הסוכנות – האם היא אמינה עליכם? לפני שאתה רוכש מונית דאג שהסוכנות תבצע את כל הבדיקות הנדרשות לפני העברת הבעלות. רכשו מונית רק אצל סוכנות עם מוניטין, ברר מה הוותק של הסוכנות, בצע נסיעת מבחן, בחן את הרכב, קבל המלצות מלקוחות עם ניסיון בקנייה מהסוכנות.

 

איזה ביטוח מציעים לך? האם יש טיפול בתקלות? חשוב מאוד לבחור בסוכנות  המעניקה כיסוי בעת תקלה. בררו איזה אחריות ופוליסת ביטוח מציעים לך.

 

מחיר הוגן- בדוק עלויות ומחירים, אל תפחד להשוות כדי למצוא את הסוכנות המתאימה ביותר לרכישה, המונית צריכה לשרת אותך לשנים ארוכות, הגדר לסוכנות תקציב על מנת שיתאימו לך מונית איכותית המתאימה לתקציבך, יש מוניות רבות מדגמים שונים, יקרים מאוד ויש דגמים מצויינים במחירים יותר אטרקטיביים שיניבו לך פרנסה רבה ונוחות מירבית, המטרה היא לא להתפשר על איכות, אך במחיר שתוכלו לעמוד בו, לכן אל תזלזלו בסקר שוק כדי למצוא מונית במחיר משתלם.

 

אין כמו רכב חדש מהניילונים, אך אם אין ברשותכם יכולת לרכוש רכב חדש, תוכלו  לשקול רכישת רכב יד שנייה באיכות של רכב חדש כמו  יד ראשונה, הרכב יהיה תקין ונראה כמו חדש.

 

בין המותגים שאנו מציעים ברכישת מוניות יד ראשונה תמצאו:

סקודה אוקטביה SPECIAL, סיטרואן C5 AIRCROSS FEEL, רנו מגאן INTENSE

 

צרו קשר