?איזה רכבים הכי מתאימים לנהג המונית הישראלי מבין האפשרויות בשוק

ישנם רכבים רבים שהנהג המונית הישראלי רוכש, אך לא תמיד כולם אמינים או מהווים עסקה מוצלחת. בניגוד לרכב פרטי המשמש בשעות הפנאי או פעמיים ביום הלוך וחזור לעבודה, כלי הרכב משמש את נהג המונית ככלי עבודה לכל דבר ועניין  , אם רכב מתקלקל והוא נאלץ לבלות חצי יום במוסך או אם הרכב מושבת לימים, המשמעות היא שאין לו יכולת לכלכל את עצמו בינתיים מאבד הכנסה.

מונית מסוג סקודה, הצליחה להתבסס כרכב אמין שלא נכנס הרבה למוסך, אך האם מדובר בהנחה מבוססת או שמא מדובר רק בשיווק מצויין בשוק המוניות? ברור שרכב לא אמין הידוע בהרבה תקלות, לא יהיה דגם פופולרי בקרב שוק המוניות –רכבים המצריכים הרבה טיפולים שוטפים או שיש בדגמים שלהם תקלות חוזרות.

אז מהם אותם דגמים פופולריים אצל נהגי המוניות ועל מה נהג המונית צריך לשים דגש בבחירת המונית?  כשאתה רוכש מונית, בניגוד לרכב פרטי, רצוי מאוד שתבחר בדגם בעל מנוע דיזל .

המלאי יתחדש בקרוב

טויוטה ראב4

החל מ- ₪2,799

קיים בדגמי
L&K וספורטליין

סקודה סופרב

החל מ- ₪3,199

מלאי
יחזור
בקרוב

טויוטה C-HR

החל מ- ₪1,999

הבה נסקור את הרכבים המתאימים לדעתנו לנהג המונית הישראלי וגם אלה שפחות:

  • מרצדס- בעבר היתה מאוד פופולרית בקרב נהנהג הישראלי, אך לאחרונה פינתה מקום למתחרות, בין היתר בהתחשב בעובדה שעל אף שאין מיסוי  ומוניות פטורות ממס קניה ומע"מ, רכבי מרצדס עדיין יקרים מהמתחרות, ולא תמיד יש לכך הצדקה.

  • סקודה –  בהתבסס על מחקרי שוק שנערכו בקרב נהגי מוניות רבים אשר רכשו את המותג,  בנוסף בהתבסס על בדיקות עם מוסכים וסוכנויות רבות, עולה כי דגם זה הוא הפופולרי ביותר ברב הצרכן הישראלי. מדובר במכונית נוחה  בעיצוב שמרני, אך אלגנטי, המכונית זריזה , בעלת מגוון גרסאות של תצורה והנעה.

  • רנו – רנו מוכרת מוניות רבות בשוק הישראלי ,דגמי רנו שנמכרות למוניות בעלות מוניטין מצויין ונחשבות לאמינות . רנו מגאן הוא כלי רכב חסכוני בדלק הודות למנוע טורבו דיזל יעיל ביותר. הרכב מציע לנוסעים תא מרווח ונוח , הרכב  כולל מערכות מתקדמות, מובטחת חוויית נסיעה בנוחות  מירבית .

  • קיה –  היא דגם שמכר כמות יחסית לא גדולה של מוניות, אך היא מתקרבת לנתונים של יונדאי מבחינת אחוז המכירות , היא משקיעה בשיווק רב כדי לבסס לעצמה מוניטין אמין ברב נהגי המוניות וכן בשוק של רכבים פרטיים.

  • טויוטה הרכב היפני – עם מערכת הנעה חסכונית, נכנסה לתחום המוניות כדי לעודד שימוש במוניות היברידיות וזאת על מנת  להקטין את זיהום האוויר בתוך הערים, כמובן שהדבר מגיע עם תג מחיר.

  • סיטרואן – חברה שבעבר סבלה ממוניטין לא טוב, אך כיום נחשבת לאחד מהרכבים האמינים ביותר ופופולרית מאוד בקרב נהגי מוניות ה, למעשה יש לה היסטוריה ארוכה בתחום המוניות ועל פי חוות דעת, יחידת ההנעה מקבלת ציון גבוה, זאת לצד צריכת דלק נאותה, מנוע שקט. המונית מציעה נוחות נסיעה טובה ,רשימת האבזור והאחריות הארוכה הופכים אותה לעסקה שווה מאוד.

צפו בדגמי המוניות שלנו

המלאי יתחדש בקרוב

סקודה אניאק חשמלי

החל מ- ₪3,899

קופרה BORN

החל מ- ₪2,999

טויוטה יאריס קרוס היברידי

החל מ- ₪1,899

Volkswagen id.4

החל מ- ₪3,699

Skoda Kodiaq

החל מ- ₪2,699

צרו קשר