?איך אפשר לקנות רכב חדש כל 3 שנים

עסקאות טרייד אין יגרמו לך להחליף את הרכב הישן בתהליך מהיר ופשוט, אתה תגיע עם הרכב הישן שלך ותקבל מהחברה הצעת מחיר לרכישת הרכב הישן, כמו גם הצעה לרכישת רכב חדש, כך שתצטרך לשלם רק את ההפרש.

 

הרכב הישן שלך יימכר לחברה ואתה תוכל לרכוש רכב חדש, אפשרות אחרת היא להיפטר מהרכב הישן, אבל לרכוש רכב יד שנייה במצב כמו חדש, בכל מקרה בעסקת טרייד אין תמכור את הרכב שלך ותקבל עבור הרכב הישן מחיר מחירון מלא, עסקה שלא תשיג בשום דרך אחרת.

 

ההליך פשוט, אתה תקבל מהחברה הצעת מחיר על הרכב הישן – עליך לשאוף לקבל מחיר מחירון, החברה תעניק לך מיידית את מפתח לרכב החדש, כאשר הליך ביצוע העברת בעלות מהיר מאוד לעומת העברת בעלות מאדם פרטי.

 

כדי להעניק לך הצעת מחיר, החברות ידרשו ממך, היסטוריית טיפולים ברכב, תוצאות בדיקה במכון, תצטרך להראות רישיון רכב וטסט.

המחיר שתקבל עלול להיות מופחת ממחיר מחירון במידה ויש  קילומטראז' חריג, או אם מצב הרכב רע, למשל עברת. בנוסף אם הרכב שלך רק בן שלוש שנים, כנראה שתקבל הצעה אטרקטיבית, לעומת זאת אם רכבך שנים ארוכות בכביש ואולי אפילו עבר מספר ידיים, ברור שתקבל הצעת מחיר נמוכה בהרבה.

 

מומלץ מאוד לעשות טרייד אין כל שלוש שנים כדי לקבל מחיר טוב על הרכב, המחיר ירד במידה והרכב הישן שלך היה בעבר רכב מליסינג או מהשכרה, בניגוד לרכב חדש.

 

כיום חברות רבות מציעות טרייד אין, החל מיבואני רכב, חברות ליסינג, חברות טרייד אין גדולות ואפילו סוחרי רכב בעלי עסק קטן.

 

על ידי עסקת טרייד אין תוכל להחליף את הרכב הישן שלך ולקנות רכב חדש בכל שלוש שנים, שכן תקבל מחיר הוגן תמורת הרכב הישן, תוכל לרכוש רכב חדש מהניילונים או להסתפק ברכב משומש, במצב תחזוקה מצויין, עם אחריות למקרה של תקלות בהמשך.

 

מומלץ לפנות לחברות גדולות או ליבואני רכב רשמיים.

מומלץ להימנע מסוחרי מכוניות, שכן אלה לא תמיד מציעים לכם אחריות על הרכב, בנוסף העסקאות פחות אטרקטיביות ובמחיר פחות טוב עבור הרכב הישן

 

אם פנית ליבואן הרשמי, שים לב שלעתים יש מגבלות ותנאים לעסקאות הטרייד אין, למשל ניתן לרכוש רכב חדש של אותה חברה ולא כלל סוגי הרכבים.

 

אנו ממליצים לפנות לחברות הטרייד אין הגדולות או חברות הליסינג, שם הכי ישתלם לכם לעשות טרייד אין, להיפטר מהרכב הישן, לרוב במחיר מחירון. חברות אלה יציעו לכם מגוון רחב יותר לרכישת רכב חדש, גם היצע רכבי יד שנייה יהיה לרוב גדול יותר.

 

אם אתה זקוק לרכב חדש באופן שוטף ובתדירות גבוהה לצורכי עבודתך, עסקת מימון טרייד אין מתאימה לך כמו כפפה ליד.

בטרייד אין תוכל לחסוך זמן רב, לא תצטרך להתעסק בפרסום הרכב הישן ופגישה עם הרבה לקוחות פוטנציאלים שירצו להוריד אותך במחיר, לא תבזבז את הזמן בפגישות עם קונים, לא תצטרך לטרוח ללכת לבדיקות במקומות שונים או להעביר בעלות ולעסוק בבירוקרטיה הכרוכה בכך.

 

מעבר לעובדה שמכירת רכבך הישן בטרייד אין יחסוך לך זמן יקר וכסף, תוכל לקבל מיידית את הרכב החדש מבלי להמתין, הרכישה תתבצע בקלות, כל ההליך יהיה מרוכז במקום אחד מול מקור אמין אחד במהירות וביעילות, בלי חשש למעשי נוכלות.  היתרון של ההליך הוא כמובן בעובדה שחברות רבות יציעו לכם תנאי מימון נוחים .

 

צרו קשר