?איך לבחור את הסוכנות בה נקנה מונית חדשה

מעוניינים לקנות מונית ולא יודעים מהיכן לרכוש? המאמר הזה יעשה לכם סדר,  קניית מונית כרוכה בהרבה מאוד בירוקרטיה ומהווה כמובן הוצאה כספית משמעותית, כאשר מדובר במונית, המהווה כלי עיקרי לעבודה ופרנסה, ההחלטה היכן ואיזה מונית לרכוש מקבלת אפילו משמעות גדולה יותר, ההתלבטות והפחד שלא להיעקץ על ידי סוכנות או סוחר רכב לא אמינים בהחלט מובנת, לפני שאתם רוכשים מונית חשוב שתקראו את המאמר שהכנו לכם שיסייע לך לקבל עסקה טובה, תוכל לחסוך זמן וכסף ולרכוש מונית שתהיה לא רק בטוחה לנהיגה אלא גם תגרום לכך שלא תבלה זמן רב במוסכים.

החלטתם שאתם רוצים לקנות מונית, עכשיו אתם שואלים את עצמכם, כיצד לבחור את הסוכנות בה נקנה מונית חדשה? האם מומלץ לרכוש ישירות מהיבואן? לחפש לעשות עסקת טרייד אין? לרכוש מונית משומשת?

ההמלצה היא לגשת לסוכנות של היבואן, להתייעץ לגבי הדגם עם המומחים שיתאימו לכם מונית, לאחר שתבדקו את רמת הגימור, הסוכנות תעניק הצעת מחיר.

אם אתה רוכש דגם חדש שאינך מכיר, מומלץ להגיע פיזית לסוכנות ולא להסתפק ברכישה אונליין ההופכת אפשרית בשנים האחרונות. וזאת על מנת לבדוק היטב את ההתאמה שלך אל הרכב והרכב אליך, לבדוק את נוחות הנהיגה, הישיבה במושבים, מאחר שמדובר במונית שאמורה לפרנס אותך, רצוי לבדוק גם את המושבים האחוריים.

משבר הקורונה הוביל לכך שלרוכשי הרכב יש היום יותר כוח מיקוח ויכולת לקבל הנחות. בסוכנות ניתן לקבל ברכישה באולמות התצוגה, מבצעי מכירות, רכישה באפס קילומטרים.

אם אתה חבר מועדון חבר למשל ייתכן בהחלט שתקבל הנחה, בכפוף לכך שהרכב זמין במלאי, אבל ישנן סוכנויות שיתנו לך את אותה הנחה, גם אם אתה כלל לא חבר מועדון.

ישנן סוכנויות שבהן ניתן לרכוש רכב חדש ישירות במחירים קרובים לאלה המוצעים במסגרת מחירי "אפס קילומטר", כדי ליהנות ממחיר אטרקטיבי, כדאי מאוד לעשות סקר שוק ולהשוות בין הסוכנויות.

ישנן סוכנויות שמסוגלות להעניק הנחות טובות יותר במותג או דגם ספציפי בו אתה מעוניין עבור המונית שלך. בשל משבר הקורונה, האספקה של דגמים חדשים בסוכנויות רבות עדיין לא התאוששה, בשל מחסור בצ’יפים או חלקים אחרים. פעמים רבות אתה מגיע לסוכנות ומגלה שהרכב בו אתה מעוניין, כלל לא נמצא במלאי וצפוי להגיע בעוד זמן רב.

במקרים רבים, לגבי דגמים חדשים של מוניות, בשל ביקוש רב בחו"ל, ההקצאה לארץ תהיה נמוכה, ולכן לא תצליחו לקבל את המונית במועד בו אתם מעוניינים ובוודאי שלא תוכלו להשיג כל הנחה, בשל הביקוש הרב אותה סוכנות תצליח למכור את כל ההקצאה שיש לה של מוניות ולכן אין להם כל אינטרס לתת לכם הנחה, הם יודעים שבשל המחסור, אתם עומדים בפני שוקת שבורה ואין לכם ברירה אלא לשלם כל סכום בעיקר עם דגמים חדשים ומאוד מבוקשים .

בסוכנות בה אין מגבלה בהקצאה, יש רכבים רבים במחסנים ולכן ניתן להתמקח ולקבל הנחות.

ישנן סוכנויות שרוכשות כמויות גדולות מדגם מסויים שהוא פופולרי, תמורת הנחה ומוכרות בעסקת ה-0 ק"מ, בעסקה זו תרכוש רכב אבל לא ישירות מהיבואן, אלא מחברת ליסינג או השכרה. חברת הליסינג או ההשכרה מזמינות רכבים מהיבואן, בדרך כלל מאות מכוניות. לסוכנות יש מלאי גדול של רכבים להציע, הרכב אמנם כביכול יד שניה אך מעולם לא נסע על הכביש והוא עשה 0 ק"מ,  אך הוא רשום  על שם חברת הליסינג. במקרה זה חברת הליסינג רכשה את הרכב בהנחה לעומת מחיר המחירון אצל היבואן, אבל גם לרוכש תינתן הנחה בשל העובדה שהוא רכש רכב לא מהיבואן, כך גם לקוחות יכולים לרכוש מונית בהנחה ועדיין לקבל רכב "חדש", אלא ששימו לב כי  מבחינת גימור ואיבזור, הרמה מעט נמוכה יותר.

אז היכן מומלץ לרכוש את המונית שלך?

מוניות היא השקעה בקריירה שלך, גם לדגם יש חשיבות רבה, ההיצע המוצע לך בסוכנות, האם קיים  היצע איכותי של מוניות כגון מרצדס, טויוטה או רנו.

חשוב לרכוש מונית בסוכנות אמינה, אשר תוכל להציע לך שירות מקצועי. מומלץ לבחור בסוכנות עם מסלולי תשלום נוח. בדוק איזה סוכנות מציעה אופציות מימון אטרקטיביות לרכישת הרכב, רכישת מרצדס בטרייד אין למשל, תאפשר לך למכור את הרכב יד שניה שלך במחיר טוב ובמקביל לרכוש את מונית המרצדס מדגם חדש ומתקדם.

ישנם דגמים המציעים סטנדרט איכות גבוה ביותר, סוכנות מקצועית תציע לכם דגמים מועדפים מבחינת בטיחות, נוחות וביצועים. תוכלו ליהנות ממנוע חזק, ריפודים או כריות נוחות, דבר חשוב מאוד לנהגי מוניות היושבים שעות ארוכות ברכב.

סוכנויות מסוימות יציעו לכם גם תנאי אחריות משתנה, חלק יציעו הצעה אטרקטיבית יותר שתכסה מקרה של תקלה.

מעוניינים ברכישת מונית חדשה מסוכנות יבוא רכבים מקצועית?

צרו קשר