?״אספקה מיידית" למה זה מצרך כל כך נדיר בימינו

רוכשי רכבים חדשים מופתעים לעתים קרובות כשהם מגלים כמה זמן הם צריכים לחכות לרכב שנבנה לפי המפרט המותאם אישית שלהם.

ישנן סיבות רבות לזמני אספקה ארוכים, יצרניות רכב רבות נפגעו קשות ממחסור בשבבי מוליכים וכתוצאה מכך נמדדו זמני המתנה ארוכים יותר לדגמים חדשים.

אם הרכב נמצא במלאי אצל הסוחר תקבלו אותו ביום רכישתו, מייד לאחר שאתם והסוחר מסכימים על המחיר עבורו. אך מדוע זה נדיר שזמן האספקה מהיר? כי לרוע המזל לרוב הסוחרים יש מעט במלאי .

בדרך כלל יש גם רכבים במעבר שעדיין לא נמכרים. ההמתנה תהיה תלויה בתאריך ההגעה הצפוי. הזמנים בפועל ישתנו ועשויים להיות עד כמה חודשים עבור מכוניות מיובאות שעדיין לא נשלחו.

לקח לא מעט זמן כאשר מדובר ברכב המיוצר לפי הזמנה או מיובא , סביר להניח שטווח הזמן הוא חודשים של המתנה.

סיבות נוספות לזמני אספקה ארוכים :

זמן האספקה יכול להתארך בשל הזמנת רכב מיוחד, ניקח כדוגמה את המהדורה המיוחדת של הרמס בוגאטי כירון שעולה 6,000,000 דולר, לקח לבוגטי 3 שנים מכיוון שהחללי הפנים עוצבו ונתפרו ביד על ידי הרמס.

טקטיקה אחת שסוחרי רכב רבים משתמשים בהם היא להאריך את תהליך הקנייה. סוחרים אלו מקווים שתהליך משא ומתן מפרך ישחק את הלקוח מה שיגדיל את הסיכוי שהלקוח יקנה בסכום גבוה יותר.

זמן אספקת הרכב משתנה גם בשל גורמים אחרים,  תלוי אם אתה קונה במזומן ובאיזה מדינה אתה נמצא. במדינות מסוימות מחייבים בדיקות, מס מכירה ורישוי מוטל על הסוחרים. דבר  שיכול לעכב את זמן אספקת הרכב.

לעתים המכונית שתרצו לא תהיה במגרש ולאף סוחר אחר בקרבת מקום אין את המכונית במלאי.

זמן אספקת הרכב תלויה גם באיזה מפעל ייצור המכונית נבנתה, המשלוח וההליך הלוגיסטי משתנה באופן דרמטי ממדינה למדינה.

אם הרכב מועבר מסוחר שעשה החלפה עבור המכונית, התהליך יכול להיות קצר, כמו ימים בודדים לאספקת הרכב. תלוי היכן המכונית נמצאת לפני היציאה להעברה.

חלק מסוחרי המכוניות  מקדמים את  האספקה במהירות, לקוחות מבצעים הזמנה מוקדמת באמצעות התצורה המקוונת. אם הדגם עם ההזמנה המדויקת של לקוח כבר בייצור, המערכת מתייגת את הרכב הזה ומעבירה אותו ישירות לאותו לקוח דרך הספק שלו.

"'בנייה לפי הזמנה" מפחיתה את העלות לעוסקים עבור החזקת מלאי ומפחיתה את הצורך לדחוף לקוחות לרכבים ותמריצים ספציפיים, כך גם זמן האספקה מתקצר וגם הלקוח מקבל שירות טוב.

למה אנחנו שונים ולנו יש זמן אספקה קצר?

הסיבה שאצלנו האספקה מיידית היא קודם כל משום שהמלאי גבוה .אתה יכול להיכנס לאתר האינטרנט ולחקור מבין סוגים רבים של מכוניות והכל אצלנו זמין מיידית. אנו מציעים שירות של הזמנה באינטרנט, אין צורך להגיע אלינו פיזית, לאחר בחירת הרכב, אנו נעביר את הרכב עד אליכם. כל הקנייה/הכספים הדרושים וכו' הכל נעשה מרחוק. אבל כמובן שניתן להגיע פיזית, להתרשם, לבחור את הרכב הרצוי, לקבל שירות ומתן מענה לכל השאלות שלכם, תוכלו לצאת לנסיעת מבחן והדבר אף מומלץ. אם במקרה אין לנו את המכונית שאתה רוצה, נוכל לייבא ולהזמין את הרכב המבוקש ולעשות זאת  בפרק זמן סביר.

צרו קשר