יבוא מקביל רכב חשמלי

רוצים לדעת יותר על עולם  היבוא מקביל רכב חשמלי? יבוא מקביל היא הדרך שלכם לשלם מחיר נמוך יותר על אותו רכב בדיוק של היצרניות המובילות כמו סקודה, פולקסווגן ואחרות. במדריך הבא אנחנו נסביר בדיוק מה כולל יבוא רכב חשמלי מקביל, אילו רכבים חשמליים מיובאים אצל יחד מוטורס ולמה הרבה יותר משתלם להזמין רכב ביבוא מקביל.

תהליך יבוא רכב חשמלי מקביל

תהליך יבוא רכב חשמלי מקביל דורש מספר פעולות פשוטות כדי לייבא רכב חשמלי ממדינה אחרת לארץ. התהליך כולל בחירת רכב חשמלי, התאמת רשימת אבזור והתאמה (אופציונלי) ומיסים. אפשרויות התשלום הן דינמיות ביבוא מקביל, מה שהופך את הרכישה למאוד פשוטה ונוחה לכיס. התהליך כולל התייעצות מול החברה, כמובן שיש לבחור בחברה מוכרת שעובדת עם רישיון הניתן על ידי הרשויות ואותה חברה בוחנת את האפשרויות מול היצרנית.

מי מספק אחריות על רכב חשמלי מיבוא מקביל?

אחד היתרונות המרכזיים של יבוא מקביל הוא שאתם מקבלים אחריות זהה ליבואן רשמי – אחריות של החברה. לכן, אתם יכולים לבצע את הטיפולים השגרתיים במוסכים של היבואן הרשמי או דרך מוסכים מורשים. מי שמספק את האחריות היא היצרנית או היבואן המקביל.

אילו רכבים חשמליים מיובאים אצל יחד מוטורס?

פולקסווגן ID.4

הרכב המשפחתי החשמלי של החברה – Volkswagen id.4 מראה ביצועים מהירים, טווח נסיעה ארוך וחוויית נהיגה מעולה. ניתן לנווט בין נהיגה רגילה, נהיגה ספורטיבית ונהיגה חסכונית בצריכת חשמל, יש מגוון אפשרויות לטעינת המצבר כמו טעינה בעמדת טעינה מהירה DC, עמדת טעינה ביתית או ציבורית. הנתונים המרשימים של הדגם מראים לנו את כל הסיבות לרכוש את הרכב: האצה למאה קמ"ש תוך פחות מתשע שניות, טווח נסיעה מרבי של 524 ק"מ ועוד יתרונות רבים אחרים.

סקודה אניאק IV 80

גם הדגל החשמלי של חברת סקודה הוא אניאק IV 80. הרכב החשמלי היוקרתי מגיע עם עיצוב מרהיב ויוקרתי, תא נוסעים מרווח במיוחד, אבזור עשיר וכמו כן, מערכות בטיחות מקיפות. בהשוואה לרכבים חשמליים אחרים אנחנו יכולים לראות פער משמעותי מבחינת ביצועי הרכב. גרסת IV 80 מציגה 204 כ"ס, מה שהופך את הביצועים של הרכב למעולים למרות משקלו הכבד (2.1 טון). טווח הנסיעה הממוצע עומד על כ-400 ק"מ ומשתנה בהתאם לתנאי הדרך ואופן הנסיעה.

סקודה סופרב IV פלאג-אין

לסקודה סופרב פלאג אין יש מנוע טורבו-בנזין של 1.4 ליטרים המספק 156 כ"ס. אך המנוע לא עובד לבדו ופועל לצד מנוע חשמלי המספק עוד 115 כ"ס. יחד מדובר על הספק כוח של 218 כ"ס ו-40.8 קג"ב. הביצועים של רכב הסקודה מעולים, הספק הכוח מאפשר לנו נסיעות ארוכות טווח והאצה ל-100 קמ"ש תוך פחות משמונה שניות. הרכב מגיעה עם מערכת מולטימדיה גדולה המאפשרת לנו שליטה מלאה ברכב, תא נוסעים מרווח ונוח, תא נהג יוקרתי ותיבה כפולת מצמדים המשודכת אל המנוע.

סיכום יבוא מקביל רכב חשמלי

אחרי שהכרנו את האפשרות של יבוא מקביל רכב חשמלי, כל מה שנותר לנו לעשות הוא לבחור את הרכב המתאים לנו. חשוב להכיר בעובדה שיש לנו אפשרויות יותר זולות משמעותית – יבוא מקביל. כדי להכיר את הדגמים שציינו לעומק ולבחון עד כמה הם מתאימים לכם תוכלו להיכנס לאתר ולאתר את הרכב המתאים לכם, להכיר את כל היתרונות ביבוא מקביל ואת היצע הרכבים המוצעים לצרכן.

צרו קשר