?מהם רכבי היוקרה הנפוצים והנחשקים ביותר בישראל

לרכבי היוקרה בהחלט יש ביקוש בישראל, במאמר הזה בחרנו במכוניות בהתבסס על היקפי המכירות של רכבי היוקרה בישראל .

מי מאיתנו לא חושק ברכב יוקרתי ומרשים, נתח שוק רכבי היוקרה מהווה כ-6% מכלל הרכבים הנמכרים בישראל והנתונים הולכים ועולים מדי שנה, עם עלייה בביקוש לרכבים מפוארים.

בניגוד למדינות רבות באירופה ובכלל בעולם, כלכלת ישראל יחסית שמרה על יציבות והצמיחה המתמדת הובילה לצמיחה בביקוש לרכבי יוקרה.

עלייה במספר המתעשרים החדשים בישראל – ענפי הטכנולוגיה והדיגיטל, היותה של ישראל כמעצמת הייטק הביאה להתעשרות מהירה של ישראלים רבים, גם שוק משקיעי הנדל”ן  הולך וגודל, כך שאנו צפויים לראות יותר מכוניות יוקרה בכבישים.

בישראל הריבית נמוכה עד אפסית בעסקאות מימון, כך שרכישת מכונית יוקרה כדאית עבור אנשים מבוססים ואמידים, בנוסף השוק הישראלי נפתח לתחרות, רכבים רבים מיובאים לישראל ועצם התחרות בין החברות השונות המייבאות רכבים, מובילה למחירים יותר אטרקטיביים .

אנו ״יחד יבואני רכב״ המאפשרת לקהל הישראלי ליהנות מרכבי יוקרה, אנו מתחדשים בדגמים ומציעים רכבי יוקרה לכל דורש.

אז מהם רכבי היוקרה הנחשקים ביותר והמבוקשים ביותר בישראל?

  • מרצדס
  • ב-מ-וו
  • לנד-רובר
  • וולוו
  • אאודי
  • לקסוס
  • קרייזלר ג’יפ
  • אלפא רומיאו
  • אינפיניטי

והנה כמה מהרכבים המומלצים על ידינו:

BMW דגם 750i

אם אתה מחפשים את הרכב עם העיצוב האלגנטי ביותר המשלב אלגנטי, ביצועים ברמה הגבוהה ביותר ובד בבד שומר על נוחות מירבית, זה בהחלט הדגם המומלץ ביותר. רכב שמביא את הקדמה הטכנולוגית המתקדמת ביותר, בלחיצה במסך מגע  הוא יאפשר לבצע פעולות רבות.

ב.מ.וו i7

הגרסה החשמלית של מכוניות היוקרה, רכב מרווח עם כיסאות המספקים חימום, אוורור ואפילו עיסוי, טלפון חכם ורשימת האבזור עוד ארוכה. רכב עם צמד מנועים חשמליים, הנעה כפולה ומנוע של 544 כ"ס זוהי מכונית חשמלית מפוארת עם טכנולוגיה מתקדמת ביותר.

לקסוס IS300H

למי מכם המעוניין ברכב  מנהלים, עם מנוע חזק של 223 כוח סוס, רכב מבית חברת טויוטה המייצרת  רכבי לקסוס  יוקרתיים עבור מנהלים.

לקסוס ES

לקסוס ES היא מכונית היברידית, פסגת היוקרה, פופולרית מאוד באירופה, המכונית גדולה אך מעוצבת באלגנטיות, בעלת מראה יוקרתי. לקסוס ES היא מכונית איכותית, שקטה וחסכונית, עם אבזור רחב ונחשבת לרכב מאוד בטיחותי. החסרון שלה הוא שהפעלת הרכב מעט מסורבלת ולא תמיד נוחה. היא מתאימה לארבעה אנשים, עם תא מטען  עם שטח אחסון רחב. לקסוס ES היא מכונית היברידית עם מנוע 218 כ"ס. היא לא צורכת הרבה דלק וביצועיה נחשבים טובים מאוד, אך ביצועיה כנראה פחות טובים מהמתחרות שלה מגרמניה.

VOLVO S60

אם אתם מחפשים רכב בטיחותי, אמין, יוקרתי מבחוץ, אבל נוח מבפנים, רכב מנהלים, אבל כזה שניתן לצאת איתו מחוץ לעיר לנסיעות ממושכות, זה בהחלט הדגם עבורכם.

וולוו S90

רכב יוקרתי המנסה להתחרות באודי, ב.מ.וו ומרצדס. ואכן לוולוו S90י ש את כל הנתונים, מעבר לעיצוב היוקרתי והאלגנטיות, היא נראית כמו רכב מהעתיד, עם  נוחות מירבית, אבזור מגוון, מערכת בטיחות מתקדמת, הפנים רחב ונוח, הרכב מגיע עם שני מנועים של 254 כ"ס ו-320 כ"ס, בשניהם הביצועים מצויינים והרכב לא זולל הרבה דלק.

וולוו S90 בהחלט עומדת בשורה הראשונה עם רכבי היוקרה.

אאודי R8

מנוע של 5,200 סמ”ק עם כוח של 540 כ”ס, אחד מהרכבים היציבים והמצויינים ביותר מבחינה מכנית עם גימור יוקרתי.

אודי A7

מכונית יוקרתית, מבוססת על אותה איכות שחווינו עם קודמתה, אודי A6 רק עם עיצוב יפה יותר ויוקרתי יותר, יש לה דלת חמישית ותא מטען  מרווח מערכת הרכב מורכבת ממסכים צבעוניים, ואינספור אביזרי נוחות, מערכת שמע, רכב המשלב בטיחות עם הרבה מאוד פינוקים. יש מספר דגמים אחד עם מנוע 245 כ"ס, דגם עם 340 כ"ס וגרסת פלאג-אין הייבריד, רכב  ספורטיבי, בעל מראה יוקרתי וביצועים מעולים.

מרצדס GT AMG אם אתם חושקים במכונית ספורט, הדגם הזה ידוע כאחד מהדגמים היפים ביותר  עם מנוע חזק של 462 כ”ס.

לסיכום,

ישראל צפויה לייבא דגמים רבים, בשנים הקרובות, כאשר הביקוש לכך הולך ועולה. יותר ויותר ישראלים יכולים להרשות לעצמם מכוניות יוקרה ובוחרים במכוניות עם טכנולוגיה מתקדמת ופאר. אנו כאן כדי להציע לכם את הדגמים האלגנטיים ופורצי הדרך מבחינה הנדסית, עם הביצועים הטובים ביותר.

צרו קשר