סקודה סופרב – חוות דעת וסקירה כללית

אם אתם מחפשים מכונית משפחתית גדולה עם תחושת פרימיום ובמחיר נוח, כדאי שתשקלו את סקודה סופרב החדשה. מה שאהבנו במיוחד הוא שמדובר ברכב שקט למדי והנהיגה בו נוחה מאוד. מבפנים יש תחושה יוקרתית, אך הוא מעודן ואלגנטי.

הדגם האחרון של סופרב עבר מתיחת פנים והוא מרשים מאוד, עשוי מחומרים איכותיים ועור משובח, עם צג מרשים מאוד. סקודה סופרב היה הדגם הראשון של החברה הצ'כית שנהנה מפלטפורמת ההנעה הקדמית MQB של קבוצת פולקסווגן. זהו אחד הדגמים הגדולים ביותר, אך נעשתה עבודה מצוינת כדי להסתיר את המסה שלו. סקודה סופרב הוא רכב בטיחותי, עם כל הטכנולוגיה העדכנית ביותר של קבוצת VW.

איך נראה פנים הרכב?

הרכב מרווח מאוד, יהיה לכם הרבה מקום לרגליים ותא המטען ענק (היצע של 625 ליטר במצב חמישה מושבים ו-1,760 ליטר עם קיפול המושבים האחוריים). בנוסף, יש אפילו דגם גדול עוד יותר – הסופרב אסטייט .

דגמי SE מצוידים היטב במסך 17 אינץ', מיזוג אוויר ידני, מראות מחוממות מתכווננות חשמלית, בקרת שיוט, מערכת בידור עם מסך מגע שמונה אינץ' (עם קישוריות DAB, Bluetooth, Apple CarPlay ו- Android Auto ) פלוס ערכת בטיחות בסיסית. פנסי LED מלאים מטריקס, ערכת בטיחות נוספת ו-Sat-Nav עם יכולת Wi-Fi, ועוד מספר שדרוגים נוספים.

דגמי Sportline Plus מתמקדים בשיפור ערכה סטנדרטית תוך הוספת אופי מעט יותר ספורטיבי לעיצוב ולפנים של הסופרב, בעוד שדגמי Laurin & Klement הן מכוניות מנהלים יקרות בהרבה הודות לתוספת עור, בקרת שלדה דינמית (DCC).

מנוע סקודה סופרב

היצע המנועים של הסופרב השתנה מעט בשנת 2019. כיום, ה-1.4 ליטר בנזין מוחלף ביחידת ה-1.5 TSI העדכנית של קבוצת פולקסווגן המפיקה 148 כ"ס. הוא זמין בגזרת SE ומעלה עם בחירה בין אוטומטית ידנית או DSG כפולת מצמדים, ומצטרפת אליו ה-2.0 TSI החזקה יותר עם 187 כ"ס, זמינה בדגמי SE L ומעלה אך ורק עם תיבת DSG. דגמי הסופרב המהירים ביותר משתמשים גם בבנזין בנפח 2.0 ליטר, מכוון ל-276 כ"ס עם תיבת הילוכים DSG והנעת ארבע גלגלים לביצועים מצוינים בכל מזג אוויר.

יש גם את דגם ה-1.4 TSI iV ההיברידית פלאג-אין ,יחידת ה-1.4 ליטר ארבע צילינדרים בנזין משודכת למנוע חשמלי של 113 כ"ס, ובשילוב שתי המערכות המציעות 215 כ"ס.

  • מגוון דגמי הדיזל משלבים יחידת 2.0 ליטר עם שלושה הספקים שונים: 120 כ"ס, 148 כ"ס ו-197 כ"ס. בהתאם למפרט ניתן לשלב את אלה עם תיבות ידניות ותיבות DSG, בתוספת הנעה ארבע גלגלים ב-SE L ומעלה.
  • ארבעת הצילינדרים, 1.5 ליטר TSI בנזין מפיק 148 כ"ס והוא זמין בדגמי SE ומעלה, עם תיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים DSG אוטומטית. מוצע גם מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר, המפיק 187 כ"ס וזמין עם תיבת הילוכים DSG.
  • המנוע החזק ביותר הקיים הוא בנזין TSI בנפח 2.0 ליטר עם 276 כ"ס – זהו מנוע שנהנה עם הבולמים האדפטיביים האופציונליים, הוא מהיר וזריז מספיק כדי לעמוד בקצב של מכונות ספורטיביות מהשורה הראשונה .
  • עם דגם -1.4 TSI iV ההיברידית פלאג- תיהנו משילוב של מנוע 1.4 ליטר בנזין ארבעה צילינדרים ומנוע חשמלי בהספק של 113 כ"ס, המפיק סך של 215 כ"ס. בנוסף ליעילות המוגברת המוצעת, דגם ה-iV מביא ביצועים נאותים. כוח הדיזל 2.0 ליטר מציע 120 כ"ס, 148 כ"ס או 197 כ"ס בהתאמה.
‎⁨סדוה סופרב חוות דעת מנוע⁩
ה-1.4 ליטר בנזין מוחלף ביחידת ה-1.5 TSI העדכנית של קבוצת פולקסווגן המפיקה 148 כ"ס

נוחות וביצועים

הדגש כשקונים רכב מסוג סקודה סופרב הוא קודם כל נוחות ועידון בשילוב דינמיקת נהיגה חדה. בין אם אתם מסתובבים בעיר או משייטים בשקט לאורך הכביש המהיר, יש לסקודה סופרב ביצועים מצויינים.

  • הדגם החדש מעודן יותר מקודמו – במיוחד עם מנועי הבנזין השקטים מתחת למכסה המנוע, מה שהופך אותו לשקט וניתן בהחלט לנסוע קילומטרים רבים בנסיעות ארוכות. יש גרסאות עם הנעה ארבע גלגלים, המעניקים יציבות כשמזג האוויר הופך סוער, אבל דגמים עם הנעה קדמית הם אפשרות טובה לא פחות.
  • דגם ה-Comfort מציג שליטה מעולה בפניות מהירות – ולא פחות טוב מהמתחרים על משטחים רעועים ושבירים. אם תלכו על על דגם SportLine Plus, לא תתפשרו על איכות הנסיעה. הבולמים האופציונליים של בקרת השלדה הדינמית (בסביבות 800 פאונד) עוזרים לשלוט גם בתנאי שטח לא נוחים ומפותלים.
  • היתרון של סקודה סופרב הוא שההיגוי חד יותר מאשר בכמה יריבות – בעוד שיש גם יותר אחיזה בשוליים, היצע המנועים של הסופרב עודכן ב-2019, כאשר עדיין מוצעים דגמי בנזין ודיזל שיתאימו לרוב הקונים.

לסיכום, סקודה סופרב מתהדרת בעיצוב אלגנטי, מעודן ונוח, הרכב מרווח, יש שפע של מקום ותמורה נהדרת לכסף. ה-Superb האחרון מעוצב בקפידה ועמוס בטכנולוגיה מעולה. תא נוסעים מרווח, תא מטען עצום. הסופרב היא מכונית משפחתית בטוחה, עם ביצועים מצויינים גם בתנאי שטח מפותלים ולא נוחים ובתנאי מזג אוויר קשים וזוכה לדירוג גבוה מאוד.

מוזמנים לצפות בדגמי הסופרב שלנו:

צרו קשר